Wind of change

Jag har fått en heinekenslips av min käre broder och det e roligt. Den kom t o m i en läcker presentbox så jag har inte hunnit kolla in den så mycket ännu men det kanske blir av ikväll. Beror på om jag hinner och orkar. Får se om jag orkar styra upp en läcker bild på den till ikväll, men troligen inte. Annars så måste jag troligen försöka cykla hem min cykel från min broders gamla bostad till där jag bor nu o de lär bli ett pass som heter duga, iaf för mig som inte tränat på flera veckor. Jag måste ta o styra upp mitt liv nu, helst genast. Men de får nog bli efter flytten för nästa vecka ska jag ju till byn Arvika i de värmländska skogarna o bränna lite hjärnceller. Får hoppas jag har tillräckligt med celler kvar sen så jag förstår att jag ska börja träna igen, hmm knepigt de där.

I förrgår kom jag hem från Göteborg efter den otroligt braiga helgen. Jag fick åka kupé oxå på tåget o de har jag aldrig gjort tidigare vad jag vet, det kändes som jag var med i en film. De va riktigt spännande faktiskt, eller kanske inte. Men de va lite skoj o åka ett tåg som sen skulle vidare upp till Narvik i Norge. De e typ 12000 mil dit eller nåt. Jag tycker de va segt o åka 4 timmar upp till sthlm, men skulle man åkt vidare till Narvik hade man fått sitta kvar i ett dygn till, de e sjukt de ju.

Idag e det två jobbdagar kvar till min semester, de e rackarns skönt de faktiskt. Visserligen ska jag jobba i helgen me på jarla men de e ju knappt jobb ens. Sen på tisdag e det arvikadags, o de e GREAT!!!!!

Fuck jag måste börja packa inför flytten, de e mycket jobb de ju så de e nog bäst o flytta fram de tills imorrn så jag får lite mer krafter.

Kommentarer
Postat av: therese

12000 mil.. hahaha... hahahahahahahah... hahahahahahahha!!! HAHAHAHA!!!!



haha...



i a hard days night åker dom kupé.. dom beatles... kan tänka mej att det kändes coolt..... för att dom va så coola.. =) fast dom fick ju åka med en surgubbe.. det va nog inte så roligt...

2009-06-24 @ 16:38:40
URL: http://loveandwritings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




















RSS 2.0