Arvika here I come

Nu håller jag på o packa för fullt här hemma så just nu är allt utom pallen i köket belamrat med allsköns bråte. Trots detta är nog iaf festivalpackningen strax helt klar, bara o hoppas att man inte glömt något men de lär man nog göra ändå, de e ju standard. Vid halv fyra bär det av mot metropolen Katrineholm för en lugn kväll innan det brakar loss. De lär bli sjukt packat i bilen imorrn men det får man ta, de e bara o hoppas att vi får plats med ölen oxå så vi slipper köpa den när vi kommer till byn i Värmland.

Det e helvetes varmt ute kan jag tala om ifall nån missat det.

Morgonen började inte speciellt bra alls så jag kände mig piss där ett tag trots att jag visste det innan. Men men life sucks o de e jag van vid så ha det bra allihopa så hörs vi, förhoppningsvis då i min nya blogg.

Puss puss, nu e det dags för misär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




















RSS 2.0