Nytt upprop: Bevara oss från all jävla Michael Jacksoninfo i medierna

Kan inte alla tidningar o bloggare o annat löst folk sluta skriva om Michael Jackson nu. Han e död nu o kommer så vara i framtiden o inget utav de ni skriver kan ändra på det. Jag skiter fullkomligt i om ni sitter hemma o påstår att ni gråter över det som hänt för gör ni de börjar jag undra vad som e allvarligt fel på er. Visst han har väl gjort en en del kända låtar men inte faan har han gjort nåt bra precis, inte av de jag hört iaf. Han har säkert påskyndat sin död en hel del själv oxå, det skulle inte förvåna mig iaf. Men behöver man ens nämna tv4. Kanalen som vanligtvis slickar vår käre landslagsjugge i röven stup i kvarten visar nån jävla hyllningsgala eller vad faan det var för the king of pop Michael Jackson på bästa sändningstid. Att folk ens kollar på smörjan skrämmer mig till vettet.

Nej men låt mig slippa allt jävla tjat om den vita afroamerikanen nu, han har vad jag förstått inte gjort nån skiva på flera år o anledningen att han skulle göra tretusen konserter i London i sommar e ju att han va pengakåt som en jävla stureplansbimbo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




















RSS 2.0