Make me a winner...

Imorrn måste jag sitta i kundtjänsten hela jävla dagen o de e ju inte precis nåt jag ser fram emot. Prata med en massa totalidioter som ringer in o frågar en massa dumma frågor om hur man ska göra med larmet när de inte ens öppnat lådan de fått o ens försökt. Självklart ringer dom mest hjärndöda tomtarna typ fem minuter innan vi stänger vilket gör att man oftast måste sitta kvar för att förklara exakt det är dom kan läsa själva i instruktionsboken om de bara får tummjävelen ur röven o försöker, men de e klart dom kan väl inte. Ibland börjar man undra om inte ett lästest borde vara krav innan man köper av oss. Kanske borde lägga fram det som förslag till bossen nån dag.

Idag har annars varit en jobbig dag med en helvetes massa åskskadade centraler som måste skadeanmälas o ringas om, men hellre de än att sitta i kundtjänsten, men men. Jag somnade o missade min hållplats me i morse men som tur e hann jag inte ändå bort till Järfälla kyrka iaf som förra gången innan jag vaknade. De e hur som helst otroligt skönt o somna på bussen men de e weird att jag lätt kan somna på bussarna här i storstan men jag lyckas aldrig somna när jag åker längre sträckor, de e bara på tågen jag lyckas somna. Varför är det så?

För er som undrar vart mina totalt meningslösa fakta har tagit vägen så undrar jag det me, jag har inte hittat några på länge så godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




















RSS 2.0