Shopping på hög nivå, haha

I fredags lunch fick jag ett roligt meddelande från min käre vän Ola. Det löd:
Varför är jag fortfarande full?
Klockan var halv ett mitt på dagen och han var dessutom på jobbet. De e helt seriöst nåt fel på den mannen haha.

Jag börjar känna mig ganska tillfreds med livet nu. Visserligen e väl jobbet sisådär nu på sommaren när alla jobbiga idioter ringer hela tiden men man ska inte ta grejerna så allvarligt. Shit happens som man säger. Dessutom har jag lagt skiten från förra veckan på hyllan nu. FUCK OFF åt dig iaf, sådär kanske man behandlar folk när man e fjortis men e man över 20 så borde man ha växt upp lite. Men de e klart bor man långt åt helvete ute i skogen så kanske man har nåt allvarligt fel, vad vet jag.

Annars va de en ganska bra helg trots allt. Va uppe med självaste tuppjäveln i lördags för jag skulle med mamma o shoppa på ikea o lite andra ställen. Här e min inköpslista:
  • TV
  • Måttenheter, ni vet sånna där som sitter ihop me dl, ml, kryddmått etc
  • Skärbräda i trä
  • Teburk
  • Taklampa
  • CDhyllor
Kanske inte så mycket upphetsande grejer men tvn e jag glad för iaf. Sen hade jag velat köpa en trådlös router och kortläsare till datorn me men det får vänta lite. Hade ju velat köpa en bäddsoffa me som jag såg på ikea men 5000 var lite mkt för min lilla lön. Men den ska förhoppningsvis kanske inhandlas till hösten ändå.

Sen på kvällen var de dags o packa matsäck och reselektyr för då skulle man hela långa jävla vägen ut till Johannelund i Vällingby, o de e ju som sagt inte nästgårds precis. Men vad gör man inte för fest och öl med sina kamrater. Trevligt var det iaf.

Fridens liljor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




















RSS 2.0