Sex and travel

De senaste dagarna har jag haft besök av mina kära vänner Filip o Maria som varit uppe o gjort storstaden osäker. De dök upp här i torsdags kväll o då passade vi på att knalla iväg på bio på kvällen. Filmen vi avnjöt var Baksmällan som var fantastiskt rolig. Fredagen sen, dvs igår för er som e lite tröga, spenderades ute i det vackra sommarvädret. Vi tog en buss ut till Vaxholm där vi strosade runt o kollade läget o åt lite glass. Filip tog dessutom en helvetes massa kort. Sen tog vi båten därifrån in till staden o det var helt fucking amazing. Att sthlms skärgård e vacker vet man ju men att de e så vackert trodde jag inte. Så vi njöt lite mer än en timme där ute på däck o kollade in en massa najsiga villor som ligger utmed rutten o fick färg som de små spjuvrarna vi äro. Väl i land knallade vi bort till min favoritpub Tudor Arms bara för att upptäcka att den självklart inte öppnade förrän senare på eftermiddagen. Då tog vi ett gammalt najs hak som ligger ganska nära o åt oss en redig lunch. Efter maten drog vi oss upp mot shoppinggatorna där Fille gjorde världens fynd inne på Bengans. Dom hade en sorts hemligt paket man kunde köpa med fyra olika skivor, och vilket kap han gjorde för endast 30 friska riksdaler. Han fick nämligen skivorna:
hmm

hmm

Most wanted hits 3
Beach model summerhits 99

De två sista lyckades jag tyvärr inte hitta bilder på på nätet tyvärr, jag ber så heskt mkt om ursäkt för detta. Filip blev iaf i eld o lågor över dessa fantastiska album.

På kvällen sen satt vi ute på min takterass o drack o lyssnade på musik i de underbara vädret, sen blev det en bulle in till stan för o möta upp med lite löst folk såsom Fluke, Vempa o Ron. De blev Sjätte tunnan o en massa mjöd, redigt najs var det. Men idag mår jag ju som ett skållat getkadaver. Men de går nog över.

Puss

Kommentarer
Postat av: Maria

haha, ja visst var det riktigt nice. Stockholm bjöd på ett fantastiskt väder, så det hjälpte helgen lite på traven! Men nice var det. Vi får göra om det snart! :-) kram

2009-07-23 @ 00:51:23
URL: http://31kvadrat.blogspot.com
Postat av: Nicke

ja de hoppas jag verkligen vi kommer göra om

2009-07-24 @ 00:07:29
URL: http://psychohead.blogg.se/
Postat av: Nicke

hmm va e de för fel på den här kommenteringsfunktionen egentligen, vi måste göra om de snart

2009-07-24 @ 00:25:04
URL: http://psychohead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




















RSS 2.0