I´m miserable

Ibland e livet bra o ibland e livet ungefär lika underhållande som en polsk dockfilm från 50-talet. Just nu är det det sistnämnda. Visserligen har jag flyttat in i lyan nu o jag trivs skitbra men i övrigt suger allt svettig babianpung. Ingenting blir som jag vill o saker jag försöker lämna bakom mig poppar upp som små kineser gör i bärskogarna i norrland varenda år, dvs hela jävla tiden. Okej de va en rätt kass liknelse kanske men ni förstår grejen. Den stora frågan nu för mig e om jag ska göra en viss sak eller inte. Gör jag på ena sättet kommer jag säkert ångra mig direkt men frågan e om inte de vore det allra bästa ändå, bara för att slippa tänka på det. Gör jag på andra sättet vet jag inte om de nånsin kommer bli som förr igen. Faan.Jag vet inte vad jag ska göra. O inte faan händer det nåt kul heller nu den närmsta månaden, så inte undra på att jag e miserabel nu. Jag skulle bara vilja be folk o dra åt helvete nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




















RSS 2.0