Fly fortare än satan

Nu är det söndag och jag har en vecka kvar på semestern. Det känns inte riktigt bra faktiskt för semestern har gått alldeles för fort, nästa vecka gäller det att försöka göra nåt vettigt för en gångs skull.

I fredags kom vår käre vän Christian hem från Mexiko för två veckors semester, så det första vi var tvungna att göra var ju att supa ner honom och det gjorde vi i fredags kväll o natt. Mycket roligt var det. Synd bara att vi var på ett ställe jag inte gillade o aldrig nånsin kommer sätta min fot på igen. Jag märker fort när jag inte passar in på ett ställe. När man kommer in o bara ser snubbar med kavaj o töser med scarf eller halsduk då vet jag om att jag e helt ute o cyklar. Sitter dessutom tösgängen runt ett bord o alla har ett glas vin framför sig och man ser killar med rosa skjorta, backslick o en tröja över axlarna då borde man fly fortare än faan. Men i fredags var de ju Christians kväll så jag var tvungen o ta tjurjäveln vid hornen o försöka ha roligt ändå.

Igår gjorde jag inte många knop mer än att jag låste mig själv ute vilket var hejdlöst klantigt men som tur var kunde min snälla mamma komma o öppna åt mig. Idag e jag lite sugen på bio men jag vet inte vad jag ska se eller vem jag ska gå med. Hmm knepigt de där.

Fridens liljor

Kommentarer
Postat av: martin

va glad att du har en vecka kvar..en annan har redan börjat jobba och måste plugga lite innan skolan börjar..och jag har redan börjat se fram emot dublinresan..det du!

2009-07-13 @ 20:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




















RSS 2.0