Better day

Idag har de varit fullt upp på jobbet men en jävla massa åskskadade centraler som kommit in, sura kunder som vägrar betala trots att det står mycket väl i det finstilta att han måste pröjsa, tekniska frågor o annat junk. Men snart e de helg o de e riktigt skönt, sen att de e löning imorrn me gör ju inte de hela sämre precis. O fest hos Martin o Sadie e det oxå o dom vet man ju hur dom slutar me hehe. O de verkar ju som om Ola ska dit o då slipper man ju åka tbana hem iaf utan får pröjsad taxi hehe.

Fick ett gammalt bord idag med utav min kära moder. Ett riktigt gammalt utebord hon hittade på sommarstället. Visst skulle de behöva målas om o sånt men enligt mig e de lite av charmen att färgen ska flagna lite o så oxå. Sen va de ju gratis me o sånt e alltid bra. De e en salig jävla blandning på möbler här nu o kanske stör de nån men de skiter jag fullkomligt i, så länge jag trivs e jag glad. På lördag ska de även bli lite inköp av diverse prylar som tv, tvbänk o cdhyllor o annat smått kraffs. Jag hoppas det iaf.

Här e lite bilder på hur det ser ut ute på min terrass nu... o utsikt o sånt, men ni ser nog själva tror jag för ni e ju ganska smarta ni, annars skulle ni inte läst min blogg ju eller hur...

bild

yeah

Kommentarer
Postat av: martin

det ser niiice ut!!

2009-07-23 @ 22:15:41
Postat av: Sara

Oj, vart bor du egentligen? Såg verkligen jättefint ut!

2009-07-23 @ 23:47:52
Postat av: Nicke

Martin, de inte bara ser nice ut, de e najs som faan me hehe



Sara, tack så mkt, bor i Danderyd, de e danderyds sjukhus man ser lite av på bilderna

2009-07-24 @ 00:09:59
URL: http://psychohead.blogg.se/
Postat av: emma

jääävlar va nice!! ser ju hur underbart som helst ut ju =D

2009-07-24 @ 22:36:48
URL: http://mememe.emmaakerlund.se
Postat av: Nicke

de e jävligt underbart me

2009-07-26 @ 11:35:12
URL: http://psychohead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




















RSS 2.0