funderingar i mitt fula huvud

Då var det äntligen slut på den här helgen som egentligen bara har sugit bäverpung från start till mål, med undantaget igår kväll då det var roligt. O nu börjar en ny vecka, de kan inte bli bättre... haha, fy faan säger jag bara, vill inte jobba imorrn, vill inte de.

E trött på allt just nu. Trött på folk som inte ringer tillbaka när man ringt dem, folk som inte svarar på sms, folk som ljuger, medgångssupporteridioter typ alla gbgs fans, mitt liv, vissa sk vänner, små äckliga ......ungar på stan, ensamheten, tofflar, jobbet, personen jag berättat vad jag känner för som skiter i mig sen, brats, egoismen bland väldigt många, det faktum att jag är en jävla idiot med mera med mera. 

Orkar inte skriva mer nu, svårt när de e svårt o inte tänka på nåt annat...

Kommentarer
Postat av: Angela

herregud Niklas.. sluta tänka så jäkla mycket så kanske du kommer ur skiten. man behöver inte vara arg på ALLTING! bara för att jag inte är ett hysteriskt fan kan jag bli glad för ett sm-guld =) Jag tycker iallafall om dig babe men sluta trycka ner dig själv! .. puss

2007-11-01 @ 18:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




















RSS 2.0